Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

SNS i DS - sve isto, a možda i gore

Komentari (63) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 13 avgust 2014 23:33
Boško
Vučić kao najistaknutiji predstavnik kvislinške vlasti u okupiranoj Srbiji nije prošle godine hvalio kako je za račun gazda iz zapadne evrope "rasčistio" 24 "sporne privatizacije"U 24 "sporne privatizacije" predstavnici firmi iz Nemačke evropske unije su se žalili Briselu da su "oštećeni" i da nisu ojadili Srbiju u planiranom obimu.Naravno Nemačka evropska unija je odmah svog novopostavljenog pripadnika kvinsliških vlasti Vučića zadužila za "rasčisti" "sporne privatizacije"Sećate li se (ili imate kratko pamćenje) koliko je kvisling Vučić "kevtao" "punih usta" i sretno najavljivao po medijima kako je ispunio naloge i omogućio da firme iz Nemačke evropske unije ojade Srbiju u planiranom obimu.Zato su tri Vučićeve kvislinške vlade i napravile istorijski rekord u povećanju javnog duga od 7 milijardi evra za dve godine što nikome do sada nije uspeloNaravno uz lični rekord u investiranju u Švajcarsku (banku) i "ostrva" bez ekstradicije..
Preporuke:
58
0
2 sreda, 13 avgust 2014 23:48
Drinko Končarević
"Što gore to bolje", voli da kaže gotovo svaki Srbin. Samo još da pronađemo pravi put do boljeg. To je jedini problem ali nerešiv sa ovakvim ljudima. Mora se menjati svest, ako se ne varam. Tako je neko kazao i ostao živ. A živimo i mi. jest da se otaljava ali se živi ...
Preporuke:
35
0
3 četvrtak, 14 avgust 2014 00:07
Zvonimir Bgd
Ono što istinski jedino čudi i zabrinjava jeste: zašto je aktuelna vlast nastavila da radi sve što su radile demokrate?Istinski zabrinjava, to svakako. Ali, da istinski cudi, ne bi smelo. Pogotovo one (analiticare) koji kontinuirano prate politicki sunovrat srpske drzave.Ne tako davno doslo je do "smene vlasti" u ostatku mile nam Srbije. U skladu sa tom "smenom", mnogi su ocekivali i toliko zeljene "promene".Medjutim, svo to mnostvo postene sirotinje raje potpuno je previdelo politicki cilj novih kandidata za vlast - "EU bez alternative"!!!Dakle, CILJ je bio (i ostao) ISTI, sve ostalo su nijanse...Prema tome ne bi se trebalo "istinski cuditi" izostanku promena posle rokade DS i SNS na vlasti, jer - MNOGO SU ISTI, od pocetka bili i ostali!
Preporuke:
41
0
4 četvrtak, 14 avgust 2014 01:09
boban
Odlicno napisano,da tacno znaju buduci Srbi kako su danasnji Srbi rasturili Srbiju.
Preporuke:
28
0
5 četvrtak, 14 avgust 2014 07:36
Joviša Vidić od Rudina
Jasno kao dan - svi su oni isti. Dedovi i očevi, i jednih, i drugih su bili članovi "Jagnjećih brigada" dok su oni - potomci - uzrastali sisajući mleko iz iste sise. Ista obdaništa, ista škola, iste pionirske maramice, isto horsko pevanje: volim tatu, mamu volim više, a Tita volim najviše. Pa kad su tako skrojeni od istog mentalnog materijala, ne treba se čuditi što im je metod rada isti, a uostalom i rezultati rada . Nego, pristižu neki novi klinci koji nisu od iste građe.
Preporuke:
22
3
6 četvrtak, 14 avgust 2014 09:30
Leonida
G O R E.
Preporuke:
26
1
7 četvrtak, 14 avgust 2014 09:40
Grgur
U Srbiji možete tražiti sve osim morala.
Preporuke:
19
0
8 četvrtak, 14 avgust 2014 10:42
Prečanin
Grgur U Srbiji možete tražiti sve osim moralaNemojte tako, kolega. Ima ga, pomalo, može da se nađe na salašima, kad krenete od Gospođinaca (Boldogosonfolva) uz obalu Jegričke. Mada samo vikendom...
Preporuke:
8
2
9 četvrtak, 14 avgust 2014 10:47
Dragan
Ajd što su političari izdajnici i to su prihvatili vrednosti kojima se satire vlastiti narod i svoji bližnji, nego što je i narod većim delom poludio kad daje poverenje takvima.
Preporuke:
19
0
10 četvrtak, 14 avgust 2014 12:07
mimi
vrana vrani oci ne vadi kaze nas narod.sve je ostalo isto ili kako peva T DAPCEVIC SVE JE ISTO SAMO NJEGA NEMA mi smo i dalje masina za glasnje.pitam se kad ce to da prestane ili jos bolje ko ce to da dozivi
Preporuke:
12
1
11 četvrtak, 14 avgust 2014 12:24
po narod i državu
Nije možda nego je definitivno gore sa izgledima da bude katastrofalno, pa ovi nas otvoreno lažu, kradu i varaju u oči. Hoće da nam menjaju svest, pa ni hitlerovci nisu radili to sa tolikim entuzijazmom, Bože sačuvaj, ovo je najgora vlast u istoriji srbijanskog parlamentarizma, a na kraju mandata će biti i najtragičnija - po narod i državu!
Preporuke:
27
1
12 četvrtak, 14 avgust 2014 14:53
s.p.Lajković
Dok svaki građanin ove zemlje u svojoj glavi ne precrta sva imena na srpskoj političkoj sceni od 1990 na ovamo nama nema pomoći. Trebaju nam novi likovi nenaviknuti na vlast i marifetluke koji će bar zbog takve vrste neznanja prionuti najiskrenije na posao.
Preporuke:
6
8
13 četvrtak, 14 avgust 2014 15:09
sima
tekst je veoma jasno i precizno utvrdio sns i aca vucic su isti ili cak i gori.Nikako bolji od ds-a.Znaci imamo jednu vladu koja je na istom putu unistavanja zemlje srbije i tu ne sme da bude vise nikakog spora oko toga dal je sns bolji od ds-a.Ili da li cemo sa njima doziveti procvat.Ne necemo.I tacka.Zaduzili smo se dodatni sest milijardi,rasporadacemo sve sto imamo i doziveti potpunu otimacinu kosova i metohije.Ono sto ovaj ,dobar tekst,nije dao odgovora.A to je na pitanje sta dalje?sta na sledecim izborima?sta na izborima za dve ,tri godine kad srbija bude ojadjene,unistena a opozcije ne bude bilo da bude alternativa.To je pitanje na koje niko nema odgovor.

Praksa sklapanja tajnih ugovora započeta je za vreme Vojislava Koštunice, kada su postavljeni temelji (potpisan međudržavni sporazum) kasnijem potpisivanju ugovora za prodaju NIS

Ovo je jednom recju-NETACNO.Zasto,prvo zato sto kostunica nije nista potpisao.Drugo ,jer ma kakav ugovor bio dobar ili ne ugovor o nisu je DOSTUPAN
Preporuke:
21
2
14 četvrtak, 14 avgust 2014 15:10
SIMA
za razliku od beograda na vodi,i vojvodine pod arapima ugovor sa nisom je dostupan i uvek je bio dostupan.I prosto tu princip transparentnosti ni jednog trenutka nije dovodjen u pitanje.Tako da vlada mirka cvetkovica sa fijatom je prva vlada koja je pocela na taj tajnovit nacin da srpovodi te ugovore sa strancima.Sta se desilo sa nisom ,da jednom za svagde rascistimo.Vlada vojsilava kostunice i boris tadic kao presednik su otisli u moskvu i parafirali jedan ugovor o prodaji nisa i izgradnji juznog toka.Naravno to je bio samo paraf i nista vise.On ni za ruse i ni za nasu zemlju nije bio obavezujuci.Za vreme vlade mirka cvetkovica zakon o gasnom sporazumu je ratifikovalaa skupstina republike sribje gde je 200 poslanika glasazalo ZA.Ali time nije prodat nis,i nije odredjena cena.Posle toga je vlada mirka cvektovica glasovima ministara iz ds i sps a protiv ministara iz urs-a prodala nis za 400 miliona uz obavezu rusa da naprave skladiste i uloze 500 milona.I tu nige nema kostunice .
Preporuke:
21
2
15 četvrtak, 14 avgust 2014 16:45
Rđosav
- znači, srpska inteligencija nema razloga za nezadovoljstvo? SNS nastavlja politiku DS, a poznato je da je DS krucijalni rezultat političkog promišljanja srpskih intelektualaca. Setimo se "12 apostola" - osnivača DS iz 1990-te, bili su tu sve sami nacionalni heroji demokratije i antikomunizma: Mićunović, Čavoški, Koštunica, ... (N. Milošević? - Pekić? - voleo bi` da se javi neki obavešteni demokrata da nam pobroji svih 12 veličanstvenih boraca protiv tiranije a za demokraciju, ja se nešto ne prisećam, pošto ih prezirem od samog početka.)

- dakle: srpska inteligencijo, raduj se! Besmrtne ideje demokratije i ljudskih prava, oličene u DS, danas sprovodi nova snaga sa opštenarodnom podrškom - SNS! Zar to nije dirljivo?!

- pa čestitam, gospodo srpski intelektualci!
Preporuke:
11
16
16 četvrtak, 14 avgust 2014 16:58
Jasna
Ne bih se bas u potpunosti slozila sa tekstom.Za sada nisu isti.Tacno je da sprovode istu politiku,ali ipak nisu isti.Medjutim,kad SNSovci pocnu da pljackaju,kad krenu da uvode vanredna stanja i hapse na stotinu ljudi bez dokaza pa posle budemo morali da im placamo naknadu stete,kad budu poceli da izmisljaju epidemije i vrse propagandu preko medija da se narod vakcinise protiv lazne epidemije ,laznim vakcinama koje su negde ko zna gde nabavili na izmisljenim tenderima,kad SNSovci budu poceli da otpustaju sudije nezakonito ,bez ikakvih kriterijuma,pa ih onda budu ponovo vracali uz milionske odstete koje opet mi gradjani placamo,kad SNSovci kroz pljackasku privatizaciju budu "odlili"iz Srbije oko 50 milijardi dolara na razna egzoticna ostrva itd.,kad budu formirali razne "razvojne" i "podsticajne" banke za razvijanje odabranih i podsticanje svojih i onih drugih "kumova" i politickih drugova,bez obezbedjenja ,a sve pomocu nasih para , e onda ce biti isti.
Preporuke:
6
44
17 četvrtak, 14 avgust 2014 17:27
mila w.
Premijer Srbije je prvo trebao da izgradi fabriku za izradu motika i asova.
Preporuke:
3
0
18 četvrtak, 14 avgust 2014 18:05
Jasna od Omorca
kako li autor baš u ovom tekstu ne zaobiđe Koštunicu iako piše na zadatu temu SNS DS, može samo naivne da čudi?!
Besmisleni su i faktografski (ko je ikada video tajne ugovore ili dogovore Đinđićevve vlade, da nije bilo Vikiliksa, ali trebalo je to čitati...) a tek Beko koji je bio majstor ovakvih ugovora u vreme Slobe Miloevića, pa zatim Vlahović i juče sa žutima i danas pa ipak autor u kontekstu ovoga pominje baš Koštunicu=!
Setimo se Putinove pomoći po Koštuničin zahtevu u SB UN kada je Rusija uložila veto na Ahtisarijev autorova opservacija dobija još manje na smislu
"Praksa sklapanja tajnih ugovora započeta je za vreme Vojislava Koštunice, kada su postavljeni temelji (potpisan međudržavni sporazum) kasnijem potpisivanju ugovora za prodaju NIS"...

Mali je to (nikakav) greh gospodine Omorac koji mu stavljate na dušu u odnosu na sve dobro što je ovaj čovek uradio!
Najgore ga je pominjati jer to zaista ne zaslužuje u ovom dvojcu žutih i otpadnika (SNS)
Preporuke:
29
4
19 četvrtak, 14 avgust 2014 18:12
Agent@ Jasni, rđi i ostalim ..., levičarima, komunistima, titoistima, jugonostalgičarima, maoistima, čegevaristima.....
......bolivaristima, trockistima, staljinistima, lenjinistima i svoj ostaloj levoj revolucionarno feli - 1
O SrBskom nacionalnom, državnom, ekonomskom pitanju i svim ostalim pitanjima u vezi SrBskog naroda vama treba da se dopusti da raspravljate tek pošto se pokajete i zamolite za oproštaj. Za sve ustaše koje ste primili u svoje redove, za avnoj i sve ustave i odluke od avnoja do 1974-te, za sve jame koje ste zabetonirali, za sve žrtve krvata koje ste zbog bratstva i jedinstva hteli da pretovarite italijanima, za lažno bratstvo i jedinstvo kojim ste potirali SrBstvo, za izmišljene nacije, za sve otkupe, konfiskacije i pljačke, za sve vile u koje ste oteli pa uvalili svoje stražnjice, za sva streljanja, zatvore i oduzimanja građanskih prava ljudi samo zato što misle drugačije...
Preporuke:
13
5
20 četvrtak, 14 avgust 2014 18:13
Agent@ Jasni, rđi i ostalim komunjarama, levičarima, komunistima, titoistima, jugonostalgičarima, maoistima, čegevaristima.....
....bolivaristima, trockistima, staljinistima, lenjinistima i svoj ostaloj levoj revolucionarno feli - 2

za 50 godina nošenja „falusa“ i padanja ničice i „pasenja“ trave na stadionu pred nkvd-ovskim džbirom i austrougarskim ubicom bravarskim pomoćnikom kome se još uvek sto posto nezna pravo ime i datum rođenja ni dal je saranjen tamo gde je saranjen, za sve crkve koje ste oskrnavili, za ćirilicu koju ste gurali u stranu, za sve napade na SrBstvo izmišljotinama o veliko srpskom šovinizmu i nacionalzmu, za „ustanak“ 7. jula kad ste jurnuli da osvojite vlast i pomognete sovjetiji dok ste pre toga ćutali, sabotirali i dezertirali,
Preporuke:
12
4
21 četvrtak, 14 avgust 2014 18:16
Zdravka
Iskreno kada su Vučić i Dinkić na istoj sstrani kada je reč o NISu sve sa Čedicom, teško je zaista i najnaivnijima, da poveruju da je to srpska strana!

Sve ološ do ološa, dakle ugovor sa NISom mora biti da njihove gazdde (izvor Vikiliks, izjava američkog ambasadora "sa raddikalima ćemo lako, jedino sa Koštunicom ne možemo", preveo i priredio Nikola Vrzić) amerikance jako svrbi.

Trka ko će dalje pljuniti u dalj po Srbiji i Rusiji, jer da se ne zavaravamo ista je to strana a pljuvanje dolazi iz pravca Vašingtona, Vučić i Dinkić su ipak samo bed.i izvršioci.
Preporuke:
23
1
22 četvrtak, 14 avgust 2014 18:16
Agent@ Jasni, rđi i ostalim komunjarama, levičarima, komunistima, titoistima, jugonostalgičarima, maoistima, čegevaristima.....
....bolivaristima, trockistima, staljinistima, lenjinistima i svoj ostaloj levoj revolucionarno feli - 3

.....da ne nabrajam dalje znate vi dobro sve šta ste napravili al bili ste bezobrazni i bezbzirni i tad i sad pa vam nit onda nije padalo na pamet da se izvinite SrBskom narodu već ste ga uništavali i onda i sad i onda latinka i sad ista latinka ili neka nova latinka, i onda mirina mama, i posle mira i sad ovaj mali julin, i onda jovo kapa i danas ima neki jovo kapa ili vuči koji je spreman da gazi preko leševa SrBskog naroda i tako onda kpj i juče sps i jul, pa onda sps i ds, pa sad sps i sns. Sve funkcionise onako kako ste vi funkcionisali partija i veliki vođa, nekad tito danas vuči. Sve je isto i svi ste vi isti kako je lepo primećeno i u ovom tekstu samo su priče malo drukčije upakovane.
Preporuke:
10
3
23 četvrtak, 14 avgust 2014 18:22
nn
@sima
Mislim da ste delimicno upravu. Cak i da Kostunicina vlada nije utvrdila cenu za NIS ta cena je pre toga bila dogovorena. I vrlo verovatno je bila preniska, posebno zbog cinjenice da su u paketu prodata i prava za eksploataciju nafte i gasa u Srbiji. Da ne pominjemo to sto je NIS monopolista.

Ipak, vazan je kontekst u kom je potpisan sporazum. Sporazum je potpisan da bi kroz Srbiju prosao Juzni tok, ako ja dobro razumem. Verovatno je da su Rusi imali ideju da on ide kroz Rumuniju kroz koju je trebalo da ide i Nabuko. Tako bi Rusi izbacili sve zemlje iz igre za isgradnju Nabuka jer su bili spremni za brzu realiaciju Juznog toka kako bi ocuvali svoj energetski uticaj u Evropu.

Sporazum sa Rusima je tada bio prihvatljiv i uz nisku cenu za NIS jer bi se gubitak po tom osnovu nadoknadio iz jednogodisnjih ili dvogodisnjih tranzitnih taksi a sve nakon toga bi bio cist prihod. Ako ne bude gasovoda onda je dogovor katastrofalan.
Preporuke:
2
0
24 četvrtak, 14 avgust 2014 18:23
Jelena +
čemu ovo možda u naslovu?! a čemu tek pominjanje u nečasnom kontekstu Koštunice? ...lepo Vukadinović napisa nema Vučiću promene dovoljno se on već promenio, tamak tamo gde i koliko treba da bi bio prihvatljiv!Stoga ovo možda u naslovu implicira ambivalentnost autora na ovu temu a stvarnost je sledeća i argumenti za odsustvo ikakve nedoumice su - najveći na evropskom kontinentu fiskalni deficit, sttopa rasta od 0,5 (projektovana biće negativna) broj nezaposlenih u konstantnom rastu, broj preduzeća malih i srednjih u bankrostvu i stečaju ogroman, sve agencije državne na broju -stotinak i nešto, zdravstvo urušeno, min pravde objašnjava Ustavnom sudu kako da se odredi prema neustavnom Briselskom sporazumu (ovo za kraj a trebalo bi prvo), dakle vlada koja ne poštuje sopstvenu državu i njen teritorijalni integritet ni Ustav (zato ga menjaju?!)...
Preporuke:
24
2
25 četvrtak, 14 avgust 2014 18:32
nn
@Jasna

- vanredno stanje: sneg u sred zime (?), kisa u prolece (?), lagarije optuzenog za sverc kokaina kao povod za smene u vrhu policije (?), izmisljeni napadi na predsednika vlade (?)

-hapsenja: izazivanje panike (?), lazna borba protiv korupcije (?)

-placanje odstete: kad hapsenja dobiju sudski epilog

-izmisljanje epidemije: npr. u Sapcu je jedan od kriznih stabova (pogadjate koji) pricao o neminovnoj epidemiji groznice zapadnog Nila

-kampanja za vakcinaciju: hvala bogu jos je nema, ali ocekujemo svakog trenutka

-reforma pravosudja tek predstoji, bice veselo

-pljackaska privatizacija se vec sprovodi: prodaja poljoprivrednih kombinata i prakticno prodaja obradive zemlje, javno-privatno partnerstvo za izgradnju Beograda na vodi, mucke oko Zelezare, JAT, najava za Telekom, EPS, i ostale; mada su zuti dosta obrstili, ovi nemaju toliko na raspolaganju

-odlivanje sredstava: hoce mene neko da ubedi da su penzioneri pojeli 7 milijardi evra za dve godine (?)
Preporuke:
10
1
26 četvrtak, 14 avgust 2014 18:39
nn
Isti su. SNS samo ima mogucnost da granice nepocinstva i u drugim sferama pomeri dalje nego sto je to DS uspeo da uradi, kao u slicaju KIM.

I kako moze neko da izjavi da DS i SNS sprovode istu politiku, ali da nisu isti.

Recite mi @Jasna, da li vi kao ubedjeni levicar podrzavate politiku privatizacije, smanjenja uplitanja drzave u ekomoniju, nevidljivu ruku trzista, neprikosnovenost konkurencije, liberalizaciju poslovanja, smanjenje javnog sektora, smanjenje socijalnih davanja i slicno?

Ako je odgovor DA, onda tu nikakve leve ideje nema.

Ako je odgovor NE, kako onda podrzavate SNS? Kako onda tvrdite da je DS gori kad su isti program sprovodili kda su bili na vlasti?

U Srbiji je opozicija uvek levicarska, a kad dodju na vlast postanu zagrizeni pobornici trzista i privatnog kapitala.
Preporuke:
8
1
27 četvrtak, 14 avgust 2014 19:03
Lajkoviću
ako mislite pod tim mladim svežim one koji već dva puta ne prelaze cenzus i koji sa vama dele isti prezir prema Koštunici - niste na dobrom ni svetosavskom putu, usuđujem se, Bog će mi oprostiti, da prosuđujem.
Preporuke:
7
2
28 četvrtak, 14 avgust 2014 20:01
Jasna
Iako sam pisala o tome sto puta,evo odgovoricu vam opet.Ne podrzavam privatizaciju,(koliko sam samo puta pisala o tome da je za vreme Kostunice odradjen najveci deo pljackaske privatizacije).Ne podrzavam ni SNS ,ali da bi pobedio DOS on je morao da ukrade politiku DOSa,inace VECNO bismo gledali one ciji sam samo deo nepocinstava i gadosti u gornjem komentaru opisala, a bilo bi tu jos svasta.
Zato su se toliko i osilili mislili su da ce vecno ,nije bilo nikog ko bi ih mogao ugroziti (Radikali nisu imali koalicioni kapacitet ,tj niko nije hteo s njima u vlast),pa je Vucic majstorski presao DOSovce ukravsi im politiku,cime je unistio interesno preduzeceDS koje se kao takvo nikad nece oporaviti , Kostunicu poslao u zasluzenu penziju,a nemusti DSS vanparlamenta.
Da bi Srbija makar malo mrdnula najpre je morala DOSovska druzina da bude razbucana.Za pocetak dovoljno!
Preporuke:
3
22
29 četvrtak, 14 avgust 2014 20:03
Jasna@nn
Moj gornji komentar upucen je vama.
Preporuke:
0
12
30 četvrtak, 14 avgust 2014 21:57
Miloš
Izvanredan tekst, širok pogled na katastrofalno stanje srpske politike.
Preporuke:
2
0
31 četvrtak, 14 avgust 2014 22:16
nn
@Jasna

Gresite. DS je bio kao trula jabuka, spreman za raspad. Cak i da su uspeli da posle izbora 2012. formiraju vladu ta vlada bi pala posle dve godine pod naletima nezadovoljstva gradjana jer bi sprovodila istu politiku koju sada sprovodi SNS. Zato je SNS i napravljen, da se vlasi ne dosete. Da im ljudi daju postedu jer, jelte, nisu oni krivi, krivi su oni pre njih. I sad ce oni da jasu. Pa ce, kada njihovi gospodari primete da su i oni potroseni oped doci neki novi Murta da uzjase. Vazno samo da jase kako oni kazu. U tu pricu da je Vucic ukrao politiku DS da bi prevario strance danas veruju samo potpuno autisticni.

Da, svi ostali su zlo, ali i SNS je sada jednako zlo. Da li ce biti vece videcemo. Nadam se da ce biti spreceni da postanu to jos vece zlo.
Preporuke:
7
0
32 četvrtak, 14 avgust 2014 22:28
...
ova Jasna je smehotresna, pa šta više treba toj osobi nego da vidi Vesića perjanicu DOSa kod Vučića, Bebu Popovića kod Vučića )tri puta nedeljno se čuju ili Vlahovića koji je bio u svim ovim privatizacijama u društvu Vučića i iza Vučića kao glavnog ekonomskog ubicu savetnika?! ako je to razbucavanje DOSa onda neko ima problem sa percepcijom stvarnosti!
nije lako obrazlagati takvu konfuziju u sivoj masi
Preporuke:
23
0
33 četvrtak, 14 avgust 2014 22:35
Jasna@nn
Slazem se da je DS bila trula jabuka ,ali vladali bi oni i tako truli ,ne sumnjajte,jer nisu imali zamenu (tada jedinoj antizapadnoj stranci SRS NIKAD ne bi bilo dozvoljeno da dodje na vlast to je taj tzv "nedostatak koalicionog potencijala".Dalje Vucic je ukrao DOS politiku,ne da bi prevario strance ,vec da bi pobedio DOS ,to je bio jedini nacin.Pozdrav.
Preporuke:
1
15
34 četvrtak, 14 avgust 2014 22:57
Jasna@...
Beba nije kod Vucica ,(to sto ga sad odjednom navodno i kobajagi simpatise ne znaci da je s njim deli vlast) ,ali je delio sa vama DSSovcima vlast i tada vam to nije smetalo,niste bili gadljivi na razne Bebe i Cede,Korace onda vam nije smetao,ni Beba,ni Vesic,ni Vlahovic ,ni Dinkic ,ni Djelic i ostali DOS eksperti, a sada se zgrazavate sto Vucic ponekog od njih rentira...Sto se tice smehotresa,pa najsmehotresnije je to sto vas je Vucic postavio tamo gde vam je mesto !
Preporuke:
2
24
35 četvrtak, 14 avgust 2014 23:10
-...---..-.-.---
ali da bi pobedio DOS on je morao da ukrade politiku DOSa

Meni, nekako, ubedljivije deluje da je u priču s tvojim patriotama i njihovom "novom politikom" prste umešala čuvena CIA, preko čuvenog Montgomerija, savetnika SNS-a. Njihova politika najviše liči na Holivud.

A to nabrajanje zlodela DS-a je najobičnija pljuvačina, ista ona kakvu su besomučno tvoje poštenjačine širile mesecima i godinama o BUS-PLUSU, da bi oni sada uvodili po autobusima goru tiraniju nego Đilasovi.
Da je tako kao što ti pišeš ne bi Vlahović stajao iza novog finansijkog genija Vujovića, iz, gle Jorgobankine Svetske banke, a "naše". Sve su kod vas poštenjačine s genijalnim rešenjima, a proizvodnja pada, deficit raste, zaduživanje države raste, mortalitet naroda raste, natalitet pada...

Zar ste baš toliko "naivni", ili se pravite blesavi, pa da ni ne primećujete vaše pravo stanje?
Preporuke:
19
0
36 petak, 15 avgust 2014 09:14
simče
Samo da znate šta je Srbija:

Jasna ne spada u one "nepismene"(40%), ona je intelektualna perjanica - advokat, ona i takvi menjaju svest Srbima, tako da Srbi postanu Nemci.

Jutros jedan "genijalac" na Pinku objašnjava o "čistoti ugovora", pa kaže kako je normalno da advokati za takav ugovor dobiju 2 miliona evra, ali da su "naši" dobili, kako kaže premijer, 10 puta manje.

Pola Srbije mora u zatvore, ako se hoće išta promeniti.

Međutim, lično u promene ne verujem. Nađite mi jednog bandita koji se dobrovoljno odrekao privilegija. Takav ne postoji.

E, onda vam je jasno kuda plovi ovaj brod.
Preporuke:
9
0
37 petak, 15 avgust 2014 11:13
...
Bojim se da je i Jasnu i sve ostale sledbenike Vucic smehotresno stavio tamo gde im je mesto
Preporuke:
17
2
38 petak, 15 avgust 2014 15:03
sima@nn
mogu i ja sa vama delimicno da se slozim.Ali,moramo neke stvari i da se razidjemo.Nis nije trebo biti prodat po meni.Ali na trzistu roba vredi onoliko koliko je neko spreman da je plati.Te price o 2,1 miljarde nekih revizorskih kuca to je smesno.Zakon ponude i traznje je nesto sto je bitno.Nis je imao dve ponude miljardu madjarskog mola ali za ceo nis,i 51 posto za 400 miliona od strane nisa.Zasto su rusi odabrani.Pa zato sto su oni prvo hteli da kupe 51 posto onako kako smo i mi hteli.jer smo mi vec bili poeliki akcije gradjanima.Drugo jer oni su bili spremi da uloze u nis mnogo vise nego mol.Pogtovo u rafineriju nafte,za raziko od mola koji bi verovano proizvodio vecinu nafte u madjarskoj.Imali smo primer sa hrvatskom inom da vidimo to kako su radili.I na kraju juzi tok kao najveci i najbitniji projekt u zadnjih par decenija.Naravno u pravu ste juzni tok nebi prosao kroz srbiju da nije bilo rusa.Da ne pricam o prihodu od tranzita.I ruski uticaj koji nam je trebo zbog kosova.
Preporuke:
4
0
39 petak, 15 avgust 2014 15:04
sima@nn
i mislim da je potpuno jasno bez ikakve sumnje da je nis trebo biti prodat rusima kad se vec prodaje.Ono sto ste u pravu ,i to jedna od pametnijh recenica odnosno zakljucaka koju sam cuo.A to je da je dogovor dobar,ali bice katstrofalna ako ne prodje juzni tok.
Preporuke:
4
0
40 petak, 15 avgust 2014 15:24
šđj
dakle, samo od Srbije zavisi da li će ulaskom u NATO onemogućiti Južni tok i tako ovo načiniti lošim ugovorom...sa ovima nemamo dileme gde smo ušli, ovo je samo pravljenje alibija i spinovanje kao i uvek do sada ili laganje pred izdaju, već viđeno od ove ekipe
Preporuke:
12
0
41 petak, 15 avgust 2014 15:32
sima@jasna
osnov te pljackaske privatizicije kako vi kazete je u zakonu o privatizaciji iz 2001 godine.on je temelj i nije akcenat na tome dal je ona pljackaska nije svuda takva bila.sustina je da je ona bila brza i ishitrena sa ciljem ne da preduzeca rade i nesto prozivode nego da se ugodi eu i predjemo iz drzavne i drustvene imovine u privatnu.npr.hrvati su tek 2006 prodali vecinski paket ine ,a mi smo 2008 prodali vecisnki paket iako smo mi 2001 krenuli ka eu a oni par godina pre.Pljacaska privatizacija za vreme vojislava kostunice kazete,da po kriterijumima eu.Necu ni da komentarisem,vikiliks je lepo pokazao ko je lopovo i prijatelj eu i amerike a ko nije.Nebi se vraco na to.Ja sam mislio da su sve patriote shvatili da ta prica o raskolu u srs kao razlogu da se dodje na vlast i vodi srpska politika ipak ostala u proslosti.Nemate vi problem sto sns unistava ovu zemlji isto kao i ds sa istim vama mrskim neoliberalnim koncpetom nego imate problem da to bude ekipa iz dosa.
Preporuke:
10
1
42 petak, 15 avgust 2014 15:33
sima@jasna
i ako je sns prislo dosta ljudi iz tog dosa ,nema veze kao i vasi istomisljenici 43 tako i i vi 2014 njih abolirate/I kazete dobrodosli samo da niste sa zutima i dosom.To sto ste vi bili isto losi ,sto si vesicu ,labusu,covicu i dinkicu unistavali ovu zemlju nema veze sve vam jasna oprasta.Izvolite funkcije unistavajte je i dalje samo nemojte sa zutima,plavo i crveno vam lepste stoji.Vucic nije majstorski presao dos nego je majstorski presao nas narod srbije koji ce da gladuje jos vise nego za vreme tog dosa.Ako se vi radujte tome sto sad nije sija nego vrat ,a to sto gladni i dalje vi se zapitajte kakav ste vi to patriota.Vi ste samo ostrasceni i totalno iracionalno delujete.Vaas briga za srbiju,vas brine to sto su ti iz dosa pa da su bili i najboji a nisu ,sklonili vaseg slobu i miru/i sad i propadanje srbije,i srbija u eu ,i srbija sankcije rusiji i srbija bez kosova i pustanje srpskih drzavljanja u zutu kucu hasima tacija..ma sve samo da onima sto su sutnili mog slobu vidim ledja
Preporuke:
11
2
43 petak, 15 avgust 2014 15:34
sima@jasna
niko nije ovde dosao da kupi pluseva daleko do toga.Ali zapitajte se jasna sto na jendom ipak srpskom patriotskom portalu gde ste stvarno ima sta procitati konstantno dobijate minuse.I to plus kad dobijte verovatno od hrvata i muslimana dobijete.Ja licno mislim da vi posle jednog lepog staza opozicionarstva i zdrave kritike ste spremni za kurir-blic-b92.Tu ste medju vasima.vucic nas postavio gde treba,koga nas?narod srbije koji je sve gladniji koji je sve jadniji,koji je posto mozda broj jedna po nervnim bolestima.I jasna na to udri kolo i klici vucicu.Zbog takvih kao ste vi ,DS ce se vratiti na vlat i nikad nikad se srbija nece osloboditi prozapadne politike!!!!!!!!vi i slicni vama koji vucica i sns vide samo kao lecenje 12-godisnjih kompleska petog oktobra ce srbija da propadna totalno.
Preporuke:
12
0
44 petak, 15 avgust 2014 16:52
Jasna@sima
Minuse dobijam ne zato sto je ovo srpski portal ,vec zato sto je ovo pretezno DSSovski portal(njihovi botovi su ovde najaktivniji,mada ima i zutih koji se za sada kamufliraju),a do misljenja tih luzera mi je stalo kao do lanjskog snega,(jer je njihova politika uvek bila i ostala promasena,i pre 5.oktobra i posle 5.oktobra i sada se nalaze potpuno tamo gde su zasluzili ,van parlamenta),tako da minusi koje udaraju DSSbotovi,svakome ko ovde ne velica njihovog velikog (sada zasluzeno penzionisanog)slepo obozavanog vodju i njihovu nemustu politiku,a bez ikakve ,ili slabasne i tanke argumentacije,samo govore o tome koliko su nemocni. A to sto ste vi DSSovce poistovetili sa srpstvom to je vec vas problem.Narod DSS ocigledno tako ne vidi i nema tako visoko misljenje o istom ,kao sto dss ima o sebi!Njih niko ne smatra srpstvom sem njih samih!
Preporuke:
3
19
45 petak, 15 avgust 2014 18:51
Glupost
je neograničena, ja u životu nisam glasao za DSS a nalupao sam vam svuda gde sam stigao minuseve, kao i obično ništa ne shvatate (Jasni), ne shvatate da ponavljate reči iz američkih depeša o DSSu ili shvatate? u oba slučaja je tragična percepcija Vas i Vaših, da odete u Građanski savez, kod Pešićke ili u LDP tamo ćete isto naći istomišljenike, a da Montgomeri vas je i napravio kao i njih, fuj!
Preporuke:
17
3
46 petak, 15 avgust 2014 19:04
Odbrana luzera
"blago" onome kao ovoj Jasni što nije luzer, svaka čast Jasna što pobediste, divna su ovo vremena i stanje u državi pa devojče može da bude ponosno na svoju pobedu a srpski poraz veći no ikada..."blago" nama sa ovakvom sreća samo na nivou četvrtine glasačkog tela "pameću" ali su zato agresivni, glasni i siromašni duhom i argumentima
Preporuke:
17
3
47 petak, 15 avgust 2014 19:57
sima@jasna
ovo je pre radikalsi ili dverski poratl nego dss-ovski.Ali ,to je nebitno.Ono sto je bitno a to je nazivanje ljudima koji se ovde nazivaju luzerima.To govori o vama samoj,ja tu nebi vise nista dodao.
Preporuke:
8
4
48 petak, 15 avgust 2014 19:59
sima@jasna
znaci sada je narod postao neko je iskljucivo meriko je srpska stranka a ko ne/
pa sta cemo sa 2 500 000 ljudi porseke kostunicu pocektkom prosle decenije>
sta cemo sa 1500 000 podrske ds-u 2008 godine? i to je bila milionska podrska nekim strankama i nekim ljudima?da li su oni tad bili prsoprske stranke?
vi vasim kriterijumima skacete sami sebi u usta i tu nema vise nikakvog agrumenta niti icega.Postoji samo mrznja prema dosu i apsolutno nicemu vise.
Preporuke:
11
2
49 subota, 16 avgust 2014 09:23
Naše ime
Nazadni Poglavnik i mnogo stariji Doglavnik urnisaše Srbiju. Imamo ozbiljan problem. Na skali od 1 do 100, gde je 100 najgora ocena, Tadić je na 100. Poglavnik SNS-a je na 1000, probilo skalu. Doglavnik koga fakultet video nije i šaban "obožavalac" Deep Purple-vog "Smoke on the water, fire in the sky", je tu negde, na 999 poena. I za njega ne važi skala, to skale ne mere. Količinu gluposti, primitivizma, zlobe, izdajstva, najnižeg u čoveku (što prestaje da ga karakteriše čovekom), ovaj dvojac sa kormilarom (to je onaj dosavetnik trećeg zamenika američkog savetnika ambasadora) ne meri nijedan merni instrument. Ova dva šabana su elementarna nepogoda, orkan zla koji tutnji Srbijom.
Preporuke:
6
2
50 subota, 16 avgust 2014 11:43
Zdrava
Izgleda Jasna poverovala da su istiniti i ovi kao i prethodnih izbora - rezultati! pa se jako jedi i vidi DSSovce i gde ih nema, jer ovo je portal Dverjana, to je evidentno svakome ko je glasač ali ne i član DSSa (govorim u sopstveno ime).
Sa druge strane čini se da joj je DSS i Koštunica baš tačka kuvanja. Imajući u vidu njene stavove - Koštunica niti je u penziji niti je na strani na kojoj je ona! Obe dobre stvari
Preporuke:
12
0
51 subota, 16 avgust 2014 12:48
Naše ime
Minuse dobijaš zato jer si OGRANIČENA! Nema ovde ni DSS-a, nema nijedne partije! Ovde su samo, pretežno, PATRIOTI! Meni je svejedno ko vodi Srbiju, samo ako je vodi na način na koji recimo danska Vlada vodi Dansku! A ti si, Jasna, samo jedna obična partijska nula! I što ne od...sa ovog portala?
Preporuke:
10
3
52 nedelja, 17 avgust 2014 09:06
Zoran Živković_Jasna
Slažem se s Vama u vezi uloge Koštunice kao trojanskog konja! Zašto je išao u Budimpeštu? Neka progovori šta je tamo potpisao? Da spase Srbiju od kasapina Miloševića! Koštunice spasi nas:slogani 5. oktobra!Koštunica je najveći izdajnik srpskog naroda, prodao je sve zapadnim zlikovcima i neka ga narod i dalje kobajagi obožava! Neka progovori sada kada je u penziji!!!!
Preporuke:
2
8
53 nedelja, 17 avgust 2014 10:51
Jasna@Zoran Zivkovic
Naravno da je bio trojanski konj i najveca prevara !Sada ovi njegovi sto su nekad vikali "spasi nas od ludnice Kostunice" najvise histerisu i vriste.
A njega nema nigde zavukao se u penzionersku rupu i mudro cuti.A sta i da kaze,odradio covek najveci deo posla po planu zapadnih mentora,sproveo pljackasku privatizaciju,poveo Srbiju put Europe,pa se onda kobajagi setio kad je sve odradjeno da je on protiv EU politike ,neoliberalnog kapitalizma,i mirno se povukao.I sad njegova sacica preostalih zaludjenika zele nekom da sole pamet!Da nije tuzno bilo bi smesno!
Preporuke:
1
8
54 nedelja, 17 avgust 2014 10:56
Jasna@Zoran Zivkovic
Narod ga ne obozava.To je samo sacica ovih DSSzaludjenika. Kostunica je od naroda zasluzeno dobio sut kartu.On je u istoriju otisao na sporedna vrata ,i bez aplauza.A jos je dobro i prosao. Niko ga se vise ni ne seca.
Preporuke:
1
8
55 nedelja, 17 avgust 2014 11:16
Jasna@Zdravka
Vecina su DSSovci,jedan odredjen broj stalnih komentatora ovde to i priznaje,(veritas ,sima,thinking maize,slavomir srpski...,ali vecina se krije i glumi "patriote" ,ali nema tu ni "p" od patriotizma,vec samo politicarenja.Ima i Dverjana,ima i nesto malo radikala ,ali oni nisu u vecini ovde .Ima i kamufliranih zutaca.Ali o tome koga ima najvise vidi se po minusima.
Da je to tako kao sto tvrdite ne bi ovde svako ko govori istinu o DSSu i Kostunicinoj politici iz proslosti bio napadan i dobijao gomilu BOTovskih minusa.Dverjani,a ni radikali,a ni zutaci ne obozavaju ni Kostunicu,ni DSS.
Preporuke:
1
9
56 ponedeljak, 18 avgust 2014 01:30
Peter RV
Mogao je dodat i - DSS !
Preporuke:
1
6
57 ponedeljak, 18 avgust 2014 12:05
Slavomir srpski, Srpska pijaca i pijancenje
Vidim da se posle alkoholocarskog SNS entuzijazma pocinje sa otreznjenjima, pa cu malo da sacekam da dam jasnije komentare kada stepen otreznjenosti postane dovoljan za racionalniju diskusiju. DSS je jedina dala realnu analizu za razvoj ekonomije i drzavnih institucija pre poslednjih izbora, ali pijani narod je rekao svoje. Sada neka to prvo lepo olize i ocisti svoje dvoriste jer posle opijanja dolazi otreznjenje, ali tek posle mucnog povracanja, i sve dok se to lepo ne procisti ima da nas smrad sve pojede. Zato samo jos malo strpljenja, i dok nasa braca Rusi iz Kremlja (ako ih jos ima) pokazu svojim primerom kako se cisti i brani sopstveno dvoriste. Gledajuci odavde iz sumske zemunice, sve je mali, Rusija jos manja, a srpska zabokrecina je prakticno nistavna, a ja cekam li cekam..
Preporuke:
8
0
58 ponedeljak, 18 avgust 2014 17:44
Zdrava
Nekako mi baš bezveze to što ljude svrstaste i proceniste nalepivši im etikete - nekako staljinistički- fašistički maniri, birajte čiji su!
To amatersko svrstavanje vam je baš bez veze, sem ukoliko vašim SNS botovima niste hteli javno da isporučite listu komentatora na NSPM kojima treba da zalepe minuseve.
Svako od nas ima pravo na sopstveno mišljenje, za sada.
Tužno i jadno
Preporuke:
4
1
59 ponedeljak, 18 avgust 2014 18:22
Jasna@DSSZdravka
Kakve etikete?Ima komentatora koji ne kriju za razliku od vas kojoj politickoj opciji pripadaju.I to je posteno ,za razliku od vas koji se krijete.
Ovde osim vas DSSbotova nema drugih botova.
Naravno svako ima pravo na svoje misljenje,ali sto onda ne dopustate da i mi ovde u poprilicnoj manjini imamo svoje misljenje o zasluzenom odlasku u penziju prepodobnog i jalovog Kostunice,nego odmah histerisete ???
Preporuke:
1
5
60 ponedeljak, 18 avgust 2014 22:49
...
Jedini ko histeriše kada se Koštunica pomene ste Vi, Jasna
Preporuke:
4
1
61 ponedeljak, 18 avgust 2014 22:55
Zdravka
Ako se meni obraćate ja sam već istakla da nisam član DSSa.
Takođe rekoh da glasam za njega od kada je oformio svoju stranku i nastaviću.
Otuda molim bez tog radikalskog etiketiranja tipa baba Vanga
Preporuke:
3
2
62 utorak, 19 avgust 2014 06:21
Gargamel.
Cim sam procitao da je DS opozicija, prestao sam citati.
Preporuke:
4
0
63 sreda, 20 avgust 2014 09:04
prepodobna Jasna
vreme je vama za penziju, pravite vladu sa žutima? kako vas nije sramota
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner